Gå til hoved indhold

Husets medarbejdere

Søndersøhaves medarbejdere har forskellige kompetencer og uddannelser.

I afdelingerne er ansat social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, køkkenmedarbejdere og rengøringsmedarbejdere m.fl. Herudover er der ansat medarbejdere til at varetage administration og drift af bygningen.

Søndersøhave er organiseret i fire team. Medarbejderne om aftenen og natten samarbejder med sygeplejerskerne i døgnplejens vagtcentral. Desuden samarbejder Søndersøhave med akutsygeplejen for Gentofte, Gladsaxe og Rudersdal kommuner.

Vi har et stort fokus på medarbejdernes trivsel, arbejdsmiljø og den enkelte medarbejders personlige udvikling.

I vores MED–gruppe arbejder vi med arbejds-, samarbejds- og personaleforhold, som har relation til arbejdsmiljøet i huset. MED-gruppen vedtager også husets personalepolitikker for fx rygning, pauser, brug af mobiltelefon og så videre.